STARMIX SX044309 ZESTAW OSPRZĘTU ST SYSTEM 49 MM
- OSPRZĘT STARMIX
Łatwy zwrot towaru w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny
STARMIX SX044309 ZESTAW OSPRZĘTU ST SYSTEM 49 MM
Kupując zestaw osprzętu ST, otrzymasz:
- wąż ssący (Ø 49 mm x 1,75 m) - SX414256 - 1 szt.
- przedłużka z tworzywa sztucznego - SX425610 - 2 szt.
- dysza szczelinowa - SX417639 - 1 szt.
- dysza do dużych odpadów - SX417943 - 1 szt.
- szczotka podłogowa (35 cm) - SX416731 - 1 szt.
Stan
Nowy
Marka
Starmix
Kod producenta
SX044309
Rodzaj
inny
, wąż
Seria
Inna
Starmix – 3 lata gwarancji door-to-door

Produkty marki Starmix dostępne w sklepie Rootex.pl objęte są 3-letnią gwarancją door-to-door, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm. Oznacza to, że w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancyjnym, serwis zajmuje się odbiorem, naprawą i dostarczeniem sprzętu z powrotem do klienta, bez dodatkowych kosztów
Warunki gwarancji Starmix:
✔️Okres gwarancyjny: 3 lata od daty zakupu, potwierdzonego paragonem lub fakturą VAT.✔️Zakres gwarancji: Obejmuje bezpłatne usunięcie usterek wynikających z wad materiałowych lub błędów produkcyjnych
✔️Warunki realizacji: Gwarancja obowiązuje wyłącznie dla produktów pochodzących z oficjalnej polskiej dystrybucji i zakupionych u autoryzowanych partnerów .
✔️System door-to-door: W przypadku zgłoszenia reklamacji, serwis organizuje odbiór urządzenia od klienta, przeprowadza naprawę i odsyła sprzęt z powrotem, bez dodatkowych opłat.
✔️Wymagane dokumenty: W celu skorzystania z gwarancji należy przedstawić dowód zakupu.
✔️Warunki realizacji: Gwarancja obowiązuje wyłącznie dla produktów pochodzących z oficjalnej polskiej dystrybucji i zakupionych u autoryzowanych partnerów .
✔️System door-to-door: W przypadku zgłoszenia reklamacji, serwis organizuje odbiór urządzenia od klienta, przeprowadza naprawę i odsyła sprzęt z powrotem, bez dodatkowych opłat.
✔️Wymagane dokumenty: W celu skorzystania z gwarancji należy przedstawić dowód zakupu.
Jak zgłosić reklamację?
Aby skorzystać z gwarancji, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem Starmix, dostarczając wymagane dokumenty oraz opis usterki. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej można znaleźć na stronie serwisu: Serwis Starmix.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta sklepu Rootex.pl.
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię